Thursday, May 14, 2009

Kata Aluan


Assalamualaikum w.b.t.. terimakasih pada masa dan tarikh bertuah ini yang membawa aku kedunia percaturan terikini, alam yang mengisi segala aktiviti dan emosi ilmuan serta maklumat. Alam teknologi kini telah membawa aku ke arus yang lebih kedepan walau masih ketinggalan tentang pemahamannya. Terimaksih juga pada semua yang tersinggah ke pondok maya ini.. fitrah diriku menemukan aku pada sumber kehidupan yang lebih luas dari pandangan mata kasar dan jangkauan asas kotak fikiranku..

Pun begitu, asal masih pada asal.. aku tetap seperti diriku.. mancari dan mengenal akan sesuatu itu dengan pengertian yang sebenar.. isi maklumat akan di masukkan dengan sebaik mungkin, sejelas boleh supaya tidak ada pesongan erti yang mungkin mengguriskan hati dan perasangka orang lain.

Titis permulaan ini akan membicarakan segala isi pemahaman maklumat mana-mana yang berkaitan dengan kehidupan yakni manusia, alam sekeliling, setempat, sejarah, asal usul, isu-isu bangsa dan agama, individu tertentu dan lain-lain.. moga ia diberkati... sebarang sumbangan dari kawan-kawan amatlah ditatangkan bagi menyerikan lagi pondok maya ini ...amin

2 comments: