Tuesday, May 19, 2009

Makan-makan di uptown



Makan..makan..makan! nak makan dimana?.. Kalau anda berada atau sampai di Uptown Damansara, jangan risau tentang makan... Santap selera menunjukkan anda ke sebuah gerai yang sentiasa dikunjungi ramai. Datanglah ke Gerai Slaver , Damansara Uptown. No 1052/1051 Uptown 7, Jalan ss21/39. Senang jer nak cari.. gerainya terletak didalam kawasan Food-court.



Masakannya memang sedap-sedap, ala-ala kampung dan dimasak oleh pemliknya sendiri. Siapa pemiliknya?.. hah! lupa nak bagi tahu.. ia diusahan oleh saudari Roshima Salim. Pelbagai jenis masakan kampung ada disini.. lebih-lebih lagi ikan bakar.. ada ikan pari, ikan kembung, ikan cencaru, ikan keli dan ikan talapia. mmmm sedap! Yang lain pun apa kurangnya, keli masak lemak, kembung masak kari, sayur-sayur kampung.. memang menyelerakan. Hah.. datang la kalau tak pecaya. Macam-macam ada...


Gerai dibuka dari jam 11 pagi hinggalah 4 petang.. 'time makan tengahari'. Biasanya kalau datang lepas pukul 2 tu tinggal saki-baki jer la.. sebab memang ramai orang datang sini untuk makan tengahari.. menurut Syima, gerai ini juga beroperasi 7 hari seminggu.. Huh, caya la. Rajin betul, jadi jangan bimbang kalau anda berada disekitar Damansara Utama ini ketika dihujung minggu. Lepas jalan-jalan di One Utama ke atau apa-apa urusan disekitarnya teruslah datang menjamu selera disini..


Bagi yang payah, susah, malas nak datang tapi teringin macamna? Ehh, tak per.. kerana ada sistem penghantaran.. Dasyat kan. Bagus la Syima ni.. menepati kehendak pelanggan. Anda boleh menelefon untuk memesan makanan dan ia akan dihantar serta-merta.. tapi hanya untuk yang berada disekitar Uptown ini sahaja. No telefonnya: 012-3784136. Pesan makan jer tau.. lebih-lebih tak boleh.

Bukan masakannya sahaja yang menyelerakan tapi layanan juga memuaskan.. Senyumannya manis, ramah mesra dengan pelanggan dan harga yang amat berpatutan.. Jadi apalagi jangan lupa singgah, cuba dan rasa.

No comments:

Post a Comment